Sunday, July 31, 2011

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

 

 

Assalamualaikum,

 

Untuk permulaan ayat, disini saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada kawan-kawan semua. Berakhirnya tirai PD50H, kita bersambung pula pada PDR (program diet ramadhan). Berat sebelum join PD50H ada lah sebanyak 84 kg. Dan kalau hasrat saya tercapai. Esok pagi-pagi dalam pukul 8-10am, harap-harap timbangan berat saya adalah 80Kg, secara tidak langsung berat berkurang sebanyak 4kg sepanjang menyertai PD50H. dan memulakan berat dengan 80Kg utk PDR 2011.

image

Untuk ramadhan kali ini, saya membuat persiapan dengan membekalkan tubuh badan saya dengan makanan tambahan serta bahan mencuci toksik dari Nona Roguy. Sebenarnya diawal usia 20-an, saya memang telah berjinak-jinak dengan NR ni, sepanjang pengalaman saya memang saya sangat berpuas hati dengan NR. Cuma terpaksa berhenti bila kewangan tidak mengizinkan.

 

Untuk program PDR ni, saya target untuk turun sebanyak 10KG. dari 80KG menjadi 70KG.

 

 

InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment